Singelmorsa mitt i livet

Nästan tre veckors ledighet är slut..

Kategori: My dayz My Life

19 dagars ledighet har varit grymt välbehövligt mellan jobb och studier.
Jag har längtat till jobbet, till alla barnen och kollegorna!
Håll tummarna att skoluppgifterna och båda proven är godkända 🙏

(null)
Igårkväll dukades det fram till enkla räksmörgåsar, hur gott är inte det!

(null)

(null)
Räksmörgåsar med majonnäs 

(null)
Och det här var min tallrik, så gott! Bröd saknades
Men det hjälpte dottern mig med idag ❤️

(null)
Farmors killar 🥰

(null)
Mormors killar 🥰

(null)
Älskade dottern hjälpte mig med de perfekta kesobröden
Tack älskade unge 😍😘

(null)
För två år sen hade jag den årliga julgransplundringen och bakade stora bullar. 
Idag exakt två år senare var julen redan bortplockad hos Fröken Carlsson
Barnen fick korv med bröd i all enkelhet och storbarnen hade med sig egna nyttiga matlådor.
Största bilden är min lunch med lax, torsk, glutenfri pasta och grönsaker
Övre till höger är min frukost, är det bara jag som älskar att gegga ihop och röra om?

Nu är jag hungrig igen, dags för middag
Det blir Sex in the city på dvd och käk
Gym och yoga är avklarat nu på kvällen
Matlådor ska fixas till arbetsveckan

Jag önskar er alla en grymt mysig måndag

Kram Annika







Kommentera inlägget här: