Singelmorsa mitt i livet

Hemester, härliga möten och glada besked

Kategori: My dayz My Life

(null)

It’s a girl. Nu kom beskedet äntligen till farmors stora killar, som poppade ballongen och fick se nyheten först av alla. Mitt femte barnbarn 🥰
 
(null)
 
 
Måndagen startade med buffé hos min kära kollega, en gemensam start inför vårt nya jobb till hösten.
(null)
Finaste värdinnan hade gjutit fjärilar och vi fick välja en egen fjäril. Jag valde en rosa. 
 
(null)
Värdinnans supergoda rabarber- och hallonpaj, grädde och jordgubbar
 
(null)
Paj och jordgubbar
 
(null)
Från buffébordet plus glutenfri, alkoholfri öl. Mums!
 
(null)
Buffébordet 
 
(null)
Min rosa fina fjäril
 
Spel och mys med mormors killar
(null)
Perfekta påskpresenten till killarna. Babblarna spelet, passar alla åldrar då de kan utvecklas vidare. Denna bild ovan visar att VI vann mot roboten. Yeeeyyy.
 
(null)
Vi sjöng, ljudar, gör teckenspråk och nämner färger 
 
(null)
Dotterns goda och nyttiga sallad, så GOD!
 
(null)
En regnig promenad togs i veckan.
 
(null)
Mormors grabbar gungar
 
(null)
Revbensspjäll med sonen
 
(null)
En till promenad, det har blivit några stycken.
 
(null)
Gofika 
 
Nya glasögon behövs NU, då jag läser och gör mycket terminalarbete
(null)
Provar nya glasögon. Det blev ett annat par till "hela dagen ögon". Ett par terminalglasögon och ett par solglasögon. Jag kan äntligen läsa och sitta vid datorn utan huvudvärk. Framförallt så slipper jag de stora SUN COVERS!
 
(null)
En hel djungel att välja mellan! Jag förstod inte riktigt innan att jag skulle sakna riktiga terminalglasögon trots att jag hade mina nya proggressiva sen i januari i år.
 
(null)
En stund för mig själv. Vägrar sluta läsa.
 
(null)
Glutenfri frukost en dag
 
(null)
Hamnade på godisaffären med "miljoner" olika godissorter. Så gott och så värt. 

(null)
Go frukost
 
(null)
Gofrukost
 
(null)
Poppade en Limoncello efter sista arbetsdagen och firade in semestern
 
 
Kramar från Annika
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: