Singelmorsa mitt i livet

Kyrkobesök, mys vid havet, barnbarnen sover över, Lille Ville hälsar på, glasögon, present från dotter med familj, 3-rätters hotellmiddag, presenter till barnbarnen

Kategori: My dayz My Life


En tripp till havet, Nynäshamn
(null)
Nynäs kyrka

(null)
Vi tände ett ljus för några änglar. Det längsta till vänster är mitt ljus

(null)
Sånt enormt lugn i en kyrka. Jag älskar den tystnaden

(null)


Jag bjöd på lunchen idag på ett mysigt turkiskt café 
(null)
Tonfisksallad och chai latte

(null)
En fin gränd nära caféet, ett gammalt hus

(null)
Jag spar på bilder på livbojar. Jag ska nog skapa en egen kategori med livbojar

(null)
Svanar, hur ser man skillnad på könen?

(null)
Promenad längs havet

(null)
Där uppe på taket, på terassen satt jag och cuz i somras. Vi var på Nynäs bryggeris ölprovning

(null)
Middagsmys framför HIMYM (How I met your mother’

Barnen firade 30-åringen på kryssning, min GD (GudDotter)/systerdotter fyllde år.
Jag passade dotterns och svärsonens barn, mina barnbarn
(null)
Pärlor är bland det bästa 

(null)
Bilar är roligt

(null)
Världens största traktorälskare

(null)
Humor på hög nivå❤️🥰

(null)
Killarna fick flaska. När jag tog min proteinshake kallade de min shaker för "Mormors flaska" (nappflaska haha)

(null)
Frukostmys dagen därpå 

(null)
Mormors myskillar

(null)
Lunchdags, mamma lämnade pannkakor till killarnas glädje. Mamma hon kan hon❤️

(null)
Lille Ville hälsade på

(null)
På kvällen blev det te hos oss, med kompisen

(null)

Jag har blivit med glasögon..
(null)
Älskar dem (trodde aldrig att jag skulle säga det)

(null)
Present från dotter med familj från båten. Tack älskade ungar❤️

Ljusmys
(null)
Goldinterior

(null)


Hemma hos sonen och hans familj
(null)
Farmors killar fick t-shirts och drömfångare som filtrerar bort mardrömmar
Vincent valde en röd. Leon vill ha en lila 

Trerätters hotellmiddag som jobbet bjöd på
(null)
Förrätt 

(null)
Varmrätt

(null)
Efterrätt

















Kommentera inlägget här: